WERKWIJZE

Wanneer u kiest voor AV Beheer dan komen wij voor een eerste kennismaking bij u thuis, op kantoor of bij uw bedrijf.
Dit kennismakingsgesprek staat in het teken van het inventariseren en doornemen van uw situatie. Zo kunnen we samen alle benodigde stukken bij elkaar zoeken en doornemen.
Vervolgens wordt er een 'quick scan' gemaakt om te beoordelen wat er nodig is in uw persoonlijke situatie.

Een keuze voor AV Beheer is een bewuste stap uw situatie aan te pakken en eventuele problemen op te lossen. Daarom wordt, als u voor AV-beheer kiest, aan het einde van het gesprek direct een vervolgafspraak gepland, waarin het stappenplan besproken zal gaan worden. Dit zal op korte termijn zijn zodat we snel orde op zaken kunnen stellen en er weer snel (financiƫle) rust komt.