JURIDISCHE KENNIS

AV Beheer heeft naast financiƫle kennis, ruime ervaring en expertise op (Sociaal) Juridisch gebied.

Voor zowel de ondernemer als particulieren kan AV Beheer inventariseren of er meer uit het inkomen gehaald kan worden door gebruik te maken van regelingen en subsidies deze kunnen zowel landelijk als Europees zijn.

Als ondernemer heeft u te maken met wet- & regelgeving die van toepassing is en dient dit te worden toegepast. Ook hierin kan AV Beheer u begeleiden.

Verder hebben wij:

• kennis over welke subsidie/uitkeringen en of regeling op u van toepassing is en waar u recht op heeft;
  • kennis over welke toeslagen er zijn, hoe deze berekend worden en hoe deze aangevraagd moeten worden;
  • kennis over de Gemeentelijke voorzieningen die er zijn;
  • kennis over de Sociale Kaart.

Weet waar u recht op heeft en aan welk recht u moet voldoen.

home_interactive_counter_1

BEWIND- MENTORSCHAP, CURATELE

Sommige mensen hebben moeite met het beheren van hun eigen inkomen en of vermogen.

Sluiten