KWALITEITSEISEN

Per 1 april 2014 moet elke bewindvoerder, mentor en/of curator voldoen aan zogeheten kwaliteitseisen.

De kwaliteitseisen die de wetgever aan de bewindvoerder/mentor/curator stelt zijn behoorlijk zwaar. Dat is terecht want het gaat om een verantwoordelijke functie waar zorgvuldig mee omgegaan moet worden. Een voorbeeld van een kwaliteitseis is het hebben van een afgeronde HBO opleiding die aansluit bij het vakgebied. AV Beheer voldoet aan alle door de wet gestelde kwaliteitseisen en is daardoor als een van de eersten geschikt bevonden door de rechtbank Zutphen. En is daarmee benoembaar bij elke rechtbank in Nederland.
U kunt uw zaken dan ook met een gerust hart bij ons onderbrengen.